Anaglyph képek

Ezen az oldalon Anaglyph képeket fogok bemutatni, mindegyikhez kell 3D-s szemüveg.

Google Adsense

Google Keresés

Google
 

Friss topikok

Google Hírdetés

Linkblog

Első bejegyzés

2008.04.10. 16:58 | nasteey | 3 komment

Sziasztok! Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy elcsodálkozzunk a 3D-s technológián. Bizonyára már mindenki ismeri a Kémkölykök 3D-t és a Cápasrác és Lávalány ( nem láttam a filmet :) ) című filmeket. Mind a kettő nagyon jó (lehet), és a 3D-s technológia is brilliáns benne. A minap találtam néhány ilyen képet, kölcsönkértem egy pár szemüveget, és estig csak ilyen képeket kerestem. Szóval szemüvegeket elő, és induljon a banzáj (essen szét a ház... tralalallla....)

FIGYELEM! NEM MINDEGYIK SZEMÜVEG JÓ, ÉN SPECIEL PIROS/KÉK SZEMÜVEGET HASZNÁLOK! ÉS A KÉPEK LEGTÖBBJE SEM MŰKÖDIK IGAZÁN (BÁR NAGYON SOK NAGYON JÓ!!)

Címkék: anaglyph

A bejegyzés trackback címe:

https://anaglyph.blog.hu/api/trackback/id/tr87419988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga József 2008.05.01. 14:08:11

SZIA ÁKOS!Nagyon jó lett az oldalad csak így tovább:)))))

csá

berczib 2008.07.11. 19:38:45

azt hogy mondhatod, hogy nem láttad a filmeket, de zseniálisak benne a képi hatások? :D

én láttam mind2-t sajnos. gyatra gyerekfilmek. azok közül sem a legjobbak. vannak jobbak is a piacon. (és 3D-s jelenet is alig volt bennük)

berczib 2008.07.11. 19:41:02

azt hogy mondhatod, hogy nem láttad a filmeket, de zseniálisak benne a képi hatások? :D

én láttam mind2-t sajnos. gyatra gyerekfilmek. azok közül sem a legjobbak. vannak jobbak is a piacon. (és 3D-s jelenet is alig volt bennük)
süti beállítások módosítása